سبد خرید
مصاحبه وسواس تغذیه

مصاحبه مهدی خلیلی با سایت 1touchfood در مورد وسواس تغذیه

امتیاز post

6 comments

  1. نازلی

    خوشبختانه در اطرافیانم خیلی مدل های شدید از این نوع ندیده ام که موجب آسیب به شخص شود اما همین که داشتم این جنله را می‌نوشتم یادم اومد که مادر خودن جزو افرادی است که به خیلی از غذاها واکنش نشون می‌ده مثلاً دردهای جسمانی خودش را مربوط به خوردن فلان غذا و یا نوشیدنی معمولی می‌دونه و یا حتی دردهای اعصاب و روان را هم ربط می‌ده که چون فلانی این را خورده بهتر شده یا بدتر. 😄 یعنی اثرات زیاد از حدی برای خوراکی ها تصور می‌کنه انگار که دارو هستند.

  2. از این مدل افراد خیلی هستند فکر می‌کردم سراغ ندارم اما خانواده ه ای می‌شناسم که گوشت نمیخورند، مرغ نمی‌خورند، لبنیات را شاید یک قلمش را مصرف کنند، سر سفره غذا را بو می‌کنند که با چه روغنی پخته شده و نمی‌خورند اگه دوست نداشته باشند ، دیدم توی یک مهمانی که چند نوع غذا بود فقط پلوی خالی خورد.. در مورد مزه ی تمام خوراکی ها و حله حوله ها با هم صحبت می‌کنند.. برچسبش را می‌خونند که از چه برندیه، در حالی که ممکنه من یک مربا را چند هفته سر سفره ببینم ولی به اسمش دقت نکنم.

  3. یک نفر از اقوام ما بود که هر بار که می‌دیدمش یک مدل رژیم داشت ، یک بار مهمان ما بود و چند روز فقط آب و 🍯 عسل می‌خورد ! مهمان خوبی بود، زحمتی نداشت 😂 . یکبار دیدمش قارچ می‌خورد و سبزیجات فقط برای چند روز یا هفته ی متوالی، هر چند وقت رژیم های جور و واجور را امتحان می‌کرد .

  4. ممنون از شما ، خوب بود. 🙏🌹

  5. کریم اصفهانی

    درود بر شما اقای دکتر خلیلی ،دقیقا این وسواس بودن در تغذیه به این معنی هم هست به طوریکه از خوردن غذا ترس دارم که برام بد نیاشه و از این قبیل فکرها، ممنون از توضیحات مفیدی که مطرح فرمودید کاملا درسته

  6. عالی بود آقای دکتر👌🏻👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo